MRA wentylator promieniowy

Wentylator MRA

Średniociśnieniowe wentylatory promieniowe o napędzie bezpośrednim. Zastosowanie: układy odciągów wstępnie przefiltrowanych pyłów technologicznych (np. cięcia, szlifowania, polerowania), transportu pneumatycznego (np. produkcja PET), nadmuch w układach suszenia, etc.

ZASTOSOWANIE

Wentylator przeznaczony do systemów transportu nieagresywnych i niewybuchowych gazów bez zanieczyszczeń.

Typowe zastosowania to:

  • transport pneumatyczny,
  • nadmuch w układach suszenia (np. maszyny graficzne i obróbka tworzyw sztucznych),
  • systemy nadmuchu powietrza w układach spalania/obróbki termicznej (np. piece topialne).

KONSTRUKCJA

  • średniociśnieniowy wentylator promieniowy o napędzie bezpośrednim
  • wirnik nitowany z blachy aluminiowej z łopatami pochylonymi do przodu, wyważany dynamicznie wg ISO 1940-1
  • obudowa odlewana z aluminium
  • osłona wlotu ocynkowana
  • podstawa pod silnik w modelu 600
  • wentylator malowany na kolor szary RAL 7042
  • maksymalna temperatura tłoczonego medium 80°C
  • temperatura otoczenia silnika od -20°C do +40°C
  • figura LG270

SILNIK ELEKTRYCZNY

  • asynchroniczny, jednofazowy, 230V, 50Hz (o mocy od 0,75 do 1,5kW)
  • asynchroniczny, trójfazowy, 230/400V, 50Hz (o mocy od 0,75 do 1,5kW)
  • asynchroniczny, trójfazowy, 400/690V, 50Hz (o mocy 4,0 i 11,0kW)
  • klasa sprawności IE3 (od mocy 0,75kW) lub IE1 (0,75kW, 230V)
  • stopień ochrony IP55
  • klasa izolacji F
  • do regulacji częstotliwościowej (silniki trójfazowe)
  • do regulacji napięciowej (silniki jednofazowe 1,1kW)

WYKONANIA SPECJALNE

  • dowolna figura LG/RD
  • malowanie na kolor inny niż standardowy
  • wirnik z blachy stalowej ocynkowanej
  • wirnik z blachy stalowej nierdzewnej 1.4301
  • wirnik z blachy stalowej kwasoodpornej 1.4404
  • silnik na inne niż standardowe napięcie oraz częstotliwość zasilania
  • silnik o innym stopniu ochrony IP
  • silnik wyposażony w czujniki lub dodatkowe chłodzenie
  • uszczelnienie między obudową a silnikiem (simmering)
  • maksymalna temperatura tłoczonego medium powyżej 80°C
  • temperatura otoczenia silnika poniżej -20°C oraz powyżej +40°C