GMT wentylator promieniowy

Wentylator GMT Venture Industries

Średniociśnieniowy wentylator promieniowy o napędzie bezpośrednim. Wentylatory GMT są przeznaczone do systemów odciągania zanieczyszczonego powietrza i transportu pneumatycznego.

ZASTOSOWANIE

Wentylator przeznaczony do systemów odciągania zanieczyszczonego powietrza i transportu pneumatycznego. Typowe zastosowania:

  • odciągi miejscowe, osuszacze, układy suszenia,
  • transport wiórów, trocin, granulatów,
  • odciągi spalin samochodowych.

KONSTRUKCJA

  • średniociśnieniowy wentylator promieniowy o napędzie bezpośrednim
  • wirnik odlewany ze stopu aluminium z łopatami prostymi, wyważony dynamicznie wg ISO 1940-1 (w modelach do wielkości 800, w modelach od 900 do 1500 wirnik spawany z blachy stalowej)
  • obudowa spawana z blachy stalowej
  • podstawa pod silnik w modelach od 500 do 1500
  • wentylator malowany na kolor niebieski RAL 5010 (kategoria korozyjności C3)
  • maksymalna temperatura tłoczonego medium 800C
  • temperatura otoczenia silnika od -200C do +400C
  • figura RD90 w modelach od 60 do 400
  • figura LG270 w modelach od 500 do 1500.

SILNIK ELEKTRYCZNY

  • asynchroniczny, jednofazowy, 230V, 50Hz (o mocy do 1,1 kW)
  • asynchroniczny, trójfazowy, 230/400V, 50Hz (o mocy do 3 kW)
  • asynchroniczny, trójfazowy, 400/690V, 50Hz (o mocy od 4 kW)
  • klasa sprawności IE3 (od mocy 0,75 kW) lub IE2 (poniżej mocy 0,75 kW)
  • stopień ochrony IP55
  • klasa izolacji F
  • przystosowany do regulacji częstotliwościowej (silniki trójfazowe)

WYKONANIA SPECJALNE

  • dowolna figura LG/RD
  • malowanie na kolor inny niż standardowy
  • malowanie w wyższej kategorii korozyjności
  • obudowa spiralna dla modeli od 60 do 600
  • wirnik spawany z blachy stalowej w modelach do 800
  • wirnik, obudowa i podstawa z blachy stalowej ocynkowanej
  • wirnik, obudowa i podstawa z blachy stalowej nierdzewnej 1.4301
  • wirnik, obudowa i podstawa z blachy stalowej kwasoodpornej 1.4404
  • silnik na inne niż standardowe napięcie oraz częstotliwość zasilania
  • silnik jednofazowy przystosowany do regulacji napięciowej
  • silnik o innym stopniu ochrony IP
  • silnik wyposażony w czujniki lub dodatkowe chłodzenie
  • uszczelnienie między obudową a silnikiem (simmering)
  • maksymalna temperatura tłoczonego medium powyżej 800C
  • temperatura otoczenia silnika poniżej -200C oraz powyżej +400C
  • napęd pasowy
  • izolacja akustyczna.