GFB wentylator promieniowy

Wentylator GFB

Niskociśnieniowy wentylator promieniowy o napędzie bezpośrednim, przeznaczony do systemów transportu nieagresywnych i niewybuchowych gazów bez zanieczyszczeń.

ZASTOSOWANIE

Wentylator przeznaczony do systemów transportu nieagresywnych i niewybuchowych gazów bez zanieczyszczeń. Typowe zastosowania:
  • różnorodne instalacje wentylacji mechanicznej,
  • tłoczenie powietrza w procesach produkcyjnych,
  • układy chłodzące, suszące,
  • urządzenia chłodnicze i klimatyzacyjne,
  • centrale wentylacyjne.

KONSTRUKCJA

  • niskociśnieniowy wentylator promieniowy o napędzie bezpośrednim,
  • wirnik zgrzewany z galwanizowanej blachy stalowej z łopatkami pochylonymi do przodu, wyważany dynamicznie wg ISO 1940-1, (blacha stalowa nierdzewna 1.4301 dla wielkości 97),
  • obudowa spawana z blachy stalowej,
  • osłona wlotu ocynkowana,
  • podstawa pod silnik w modelach 250-400 oraz w modelu 4/225,
  • wentylator malowany na kolor niebieski RAL 5010
  • (kategoria korozyjności C3),
  • maksymalna temperatura tłoczonego medium 80°C,
  • temperatura otoczenia silnika od -20°C do +40°C,
  • figura LG90 w modelach 4/250, 4/315 i 6/315,
  • figura LG270 w pozostałych modelach.

SILNIK ELEKTRYCZNY

  • asynchroniczny, jednofazowy, 230V, 50 Hz (o mocy do 1,1 kW),
  • asynchroniczny, trójfazowy, 230/400 V, 50 Hz (o mocy do 3 kW),
  • asynchroniczny, trójfazowy, 400/690 V, 50 Hz (od mocy 5,5 kW),
  • klasa sprawności IE3 (od mocy 0,25 kW), lub IE1 (poniżej mocy 0,25 kW),
  • stopień ochrony IP55,
  • klasa izolacji F,
  • do regulacji częstotliwościowej (silniki trójfazowe).

WYKONANIA SPECJALNE

  • dowolna figura LG/RD,
  • malowanie na kolor inny niż standardowy,
  • malowanie w wyższej kategorii korozyjności,
  • obudowa i podstawa z blachy stalowej ocynkowanej,
  • obudowa i podstawa z blachy stalowej nierdzewnej 1.4301,
  • obudowa i podstawa z blachy stalowej kwasoodpornej 1.4404,
  • silnik na inne niż standardowe napięcie oraz częstotliwość zasilania,
  • silnik jednofazowy przystosowany do regulacji napięciowej,
  • silnik o innym stopniu ochrony IP,
  • silnik wyposażony w czujniki lub dodatkowe chłodzenie,
  • uszczelnienie między obudową a silnikiem (simmering),
  • temperatura otoczenia silnika poniżej -20°C oraz powyżej +40°C.