BM wentylator promieniowy

Wentylator BM

Średniociśnieniowy, jednostronnie ssący wentylator promieniowy o napędzie bezpośrednim, przeznaczony do systemów transportu nieagresywnych i niewybuchowych gazów.

ZASTOSOWANIE

Wentylatory przeznaczone do systemów transportu nieagresywnych i niewybuchowych gazów. Typowe zastosowania:

  • transport pneumatyczny,
  • nadmuch w układach suszenia (np. maszyny graficzne, obróbka tworzyw sztucznych),
  • systemy nadmuchu powietrza w układach spalania/obróbki termicznej (np. piece topialne),
  • do transportu powietrza w instalacjach wentylacyjnych i liniach technologicznych,
  • zawartość pyłu w przetłaczanym czynniku to maksymalnie 1g/m3.

KONSTRUKCJA

  • średniociśnieniowy, jednostronnie ssący wentylator promieniowy o napędzie bezpośrednim
  • wirniki spawane z czarnej blachy stalowej, jednopowłokowe łopaty zagięte do tyłu, spawane z blachy ze stali węglowej, malowane farbą podkładową, wyważane zgodnie z ISO1940-1
  • obudowy spawane z blachy ze stali węglowej
  • wentylatory standardowo malowane w kolorze niebieskim RAL5010 w klasie korozyjności C3
  • transport medium w zakresie temperatur -20°C do +80°C
  • figura standardowa LG270

SILNIK ELEKTRYCZNY

  • asynchroniczny 3-fazowy 230/400V, 50Hz (o mocy do 3.0kW)
  • asynchroniczny 3-fazowy 400/690V, 50Hz (o mocy od 4.0kW)
  • klasa sprawności IE3
  • stopień ochrony IP55
  • klasa izolacji F
  • przystosowany do regulacji częstotliwościowej
  • temperatura otoczenia silnika od -20°C do +40°C

AKCESORIA

  • złącza przeciwdrganiowe na wlocie i wylocie
  • rama nośna
  • osłony wlotu i wylotu
  • króćce, redukcje, przejściówki
  • wloty kolanowe
  • wibroizolatory

WYKONANIA SPECJALNE (WYMAGA UZGODNIEŃ)

  • dowolna figura LG lub RD
  • malowanie na inny kolor niż standardowy wg palety RAL
  • malowanie w wyższej klasie korozyjności
  • obudowa i wirnik galwanizowane
  • obudowa i wirnik ze stali nierdzewnej 1.4301
  • obudowa i wirnik ze stali kwasoodpornej 1.4404
  • do transportu medium o temperaturze poniżej -20°C i powyżej +80°C
  • do pracy w przestrzeniach zagrożenia wybuchem w strefie 1 lub 21 lub 2 lub 22
  • z napędem sprzęgłowym
  • z napędem pasowym
  • z izolacją termiczną i akustyczną
  • z silnikiem na inne niż standardowe napięcie lub częstotliwość zasilania
  • z silnikiem o innym stopniu ochrony IP
  • z silnikiem o innej klasie izolacji
  • z silnikiem wyposażonym w czujniki lub dodatkowe chłodzenie
  • temperatura otoczenia silnika poniżej -20°C i powyżej +40°C